Forretningsbetingelser

OBS! Betingelserne på denne side gælder for Danmark og følger dansk lov.

 

Forventet leveringstid

Den forventede leveringstid er 1-10 hverdage, afhængig af hvilken fragtmetode der vælges ved tjek ud. Afhentning på posthus.

 

Ordrebekræftelse

Når du har godkendt din bestilling sender vi en ordrebekræftelse pr. e-mail samt yderligere en bekræftelse, når vi har pakket din ordre.

Hvis du behøver en kopi af ordrebekræftelsen kan du logge ind på siden eller sende en mail til dennis@qbox.dk.

 

Priser

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

 

Fragtpriser & betaling

Vi opkræver fast fragt på 41 DKK på forsendelser indenfor Danmarks grænser. Fri fragt over 600 Kr! Kortkøb sker uden gebyrer.

Indenfor Norden: 4-5 Euro

Resten af den Europæiske Union: 6 Euro

Uden for den Europæiske Union: 16 Euro (Rusland 9 Euro)

 

Leveringspartner

Vi samarbejder med forskellige distributør for at levere din ordre til bedst mulige pris. Vi ligge vægt på hurtige og sikre leverancer. På den måde kan vi yde den bedst mulige service til vores kunder.

 

Forsinkelse

Skulle der opstå forsinkelser, har du ret til at trække købet tilbage, hvis du ikke er tilfreds med den nye leveringstid. Ønsker du at trække dit køb tilbage pga. forsinkelser og du har betalt forud, tilbageføres dine penge til din konto i løbet af et par dage.

 

Fortrydelsesret

Da vores produkter først produceres ud fra hvert enkelt bestilling, kan man desværre ikke fortryde sin bestilling når først ordren er afgivet. Der henvises her til artikel 16(c) af direktiv 2011/83/EU of the European Parliament and of the Council of 25 October 2011 om forbrugerrettigheder.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Når du handler på qbox.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor 4 uger efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:

E-Trade, Cylindervej 12 3tv, 2450 København SV, Danmark

qbox.dk betaler fragtomkostninger ved eventuelle fejl og reklamationer. Gem altid kvitteringer ved forsendelser af returvarer. Kontakt altid qbox.dk, inden du sender en vare tilbage. Du kan kontakte os på  dennis@qbox.dk.

Vi har brug for følgende information når du sender en vare retur til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Hust at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelsen, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Send en mail når en kunde fortryder eller reklamerer en vare

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen, i mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

 

Produkter og lager

Alle produkter, der kan købes på hjemmesiden er på lager, med mindre andet er angivet.

 

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på qbox.dk har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, give dig en bedre service samt i vores markedsføring. Med denne målsætning for øje kan det være nødvendigt at overføre visse oplysninger til vores nære samarbejdspartnere, herunder Trustpilot A/S. Oplysninger afgivet til babyshop.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand i markedføringsøjemed og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Personoplysningerne registreres hos qbox.dk og opbevares i ti år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for qbox.dk samt dataansvarlig personale har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos qbox.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til babyshop.dk via e-mail dennis@qbox.dk

 

Cookies

På qbox.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik

Vi bruger logstatistik på qbox.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mm.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere qbox.dk.